sobota, 9 lipca 2016

Ozdoby do pokoju na lato :) #1



Witajcie :) Dzisiaj pokażę wam moje ozdoby na lato do pokoju ( konkretnie na biurko ).
Mam tylko dwie ale zamierzam zrobić więcej :)

Ok pierwsza rzecz to słoiczek z muszelką , kolorowym piaskiem w środku i niebieską wodą,
wygląda tak:


Druga rzecz ( a raczej rzeczy ) to nowe chusteczki na biurko oraz świeczki (zapachowe)
Miałam do wyboru zapachy zimowe i letnie , zgadnijcie które wybrałam ... zimowe XD żart oczywiście letnie , oraz chusteczki w opakowaniu ze wzorem ananasa 

(WSZYSTKO KUPIŁAM W BIEDRONCE)

Pierwsze co zrobiłam do wywaliłam wszystko na biurko i zastanawiałam się jak je ułożyć

 i postanowiłam zrobić tak

  
wyszło nie najgorzej ;)

Teraz mi pachnie w całym pokoju owocami Yey

To wszystko , dzięki za przeczytanie a tutaj piosenka na dobry koniec



3 komentarze:

  1. Niebieska woda, wielbmy ją *-* i kolorowy piasek też wielbmy...
    Owocowe zapachy, oh yeah, i zakupy w biedrze...w biedrze jest chyba wszystko xD ładne ułożenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mnie kusi, aby powąchać ekran...bo może pachnie tymi świeczkami zapachowymi...och
    i ta niebieska woda tak fajnie wygląda *-* jak jakaś zastygnięta galaretka xD

    OdpowiedzUsuń